10 jobb

Efter värsta fighten med mamma är det bara så, jag måste flytta, snart, nu!
har sökt 10 jobb idag, ska på arbetsintervju den 11.. inget dröm jobb, men har jag bara ett jobb så kan jag flytta,
sen är det bara att byta..

För skojs skull sökte jag som receptionist på The Studio, där Vivi förhoppningsvis får jobb som make-up artist!
Skulle vart sjukt roligt om vi jobbade på samma ställe, det håller jag verkligen alla mina tummar för, gör det ni med!

Sen ska ju Tobbe få ett jobb med, det finns några lagerarbeten han ska söka, men inte så värst många,
men tror det blir lättare på plats med, när man kan gå ut personligen och dela ut CV.

Nu ska jag vila lite, har suttit i flera timmar och sökt jobb nu, vart vaken sedan klockan halv 7.
Lägger mig nog i soffan och slöar lite, för sen blir det jobb jobb jobb... 17-21, för mig och Johanna.

Igår blev inget kvällsdopp, pojkarna var badkrukor, men ikväll ska jag nog lyckas få i Tobbe iaf. :)

Puss och "godnatt" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0