16 månader



Idag har jag och Tobbe 16 månader, känns jätte bra, vi är fortfarande minst lika kära som alltid!
Inte lång tid kvar till 1½ år, då får vi göra någonting mer speciellt.

Men idag har vi käkat tårta iaf! Visserligen är det kanske mer för att min kära lillebror blir 18 idag,
men man kan ju säga att vi firade oss också! haha :)

Idag har jag och Tobbe inte gjort nått speciellt, suttit hemma och planerat lite för imorgons kräftskiva,
men som de verkar så är folk mycket upptagna (tråkiga!) jobba hit och sjuk dit.. ntnt....
Men förhoppningsvis så blir det alltså kräftskiva imorgon hos Tulle, så jävla gött, Älskar kräftor!!
Vet att de finns typ 17-22 jumbokräftor på ICA för 59:- eller nått sånt, helt klart prisvärt.
Färska kräftor är ju godare, men nu får det bli såhär.

Jag slog mitt spindelharpan rekord idag förresten!!! haha, sicken nyhet va ;)

Tidigare rekordet låg på 100 drag, 1200 poäng ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0