Bra dag

Hello! :)

Idag är en bra dag, hitills iaf. Jag fick reda på att jag ska få tillbaka 3200+ på skatten, vilket är bra. Sen ska jag och Tobbe till stan och så ska jag kolla efter ett par nya jeans, eftersom att jag typ inte äger ett enda par byxor, så om jag hittar det så är ju det bra med, Sen ska vi till Tobbes pappa och käka och träffa deras grannar och dricka lite, och han lagar alltid god mat, gammal kock som han är, så det är bra det med. Sen ska jag få massage av Tobias för jag har så jäkla ont i nacken, så det är ju bra, inte att jag har ónt i nacken då kanske men att jag får massage ;) haha.

Nu ska jag göra mig iordning lite så vi kan dra till stan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0