Exotisk frukt!

Japp, jag fick se på ett avsnitt av SATC, precis som jag tänkte, två tillomed så det så! Jag älskar Samanta, hon är så himla rolig!

Idag ska jag lägga mig tidigt, eller ja.. tidigt å tidigt, klockan är ju redan 00:45 men inte mycket senare än såhär iaf. för jag ska upp tidigt imorgon, har en tid hos tandläkaren nämligen 11:20. Och har missat så himla många tider nu så denna får jag verkligen inte missa.

Jag provade äta mango idag, tror aldrig jag ätit det förr, iaf inte färsk, eller vad man ska säga, alltså en hel mango som jag själv delade och åt av.. smakade lite som melon, var rätt gott men jag vet inte, den skulle nog vart kallare, denna hade legat framme så var rätt varm. Men men, tror inte det blir nått jag kommer köpa i framtiden om man säger så. haha!

Är så himla förväntansfull nu, vill vérkligen ha lägenheten i Malmö och det känns rätt bra, tror nästan att vi får den, men jag ska inte hoppas för mycket.

Nu ska jag hur som helst borsta tänderna och göra mig redo för sängen, so long my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0