FF

Hej hej, har precis kommit hem från Tulle. Jag, Tobbe, Martin, Emanuel och Max praktiskt taget bor där nu, sjukt gött är det, speciellt nu när det bra vädret har kommit och man kan gå och ta morgon / kvällsdopp när man vill :D

Ska snart dit igen, ska bara byta kläder, duscha, äta osv...

Torsdags var det kräftskiva,
och en rätt så rolig sådan. Jag vet inte, Jag, Tobbe, Martin, och Tulle började supa redan vid 4, sen kom Max och gjorde oss sällskap. Tjejerna som skulle göra oss sällskap vid 6-7, möjligtvis 8 för Ebba då, kom inte förrens vid efter 10 (grrr...) inget ovanligt dock, men då var vi redan fulla å glada, och när Ebba, Cilla och Natta blev som mest på G var vi andra rätt slut.. haha, men snapsvisor, kräftor och fina hattar blev det iaf. slänger in någon bild när jag får dom ;)



Bild 1. Ebba och Jag (Tulle som står)
Bild 2. Martin, Max och Tobbe
Bild 3. Max och Tulle

Idag ska vi sitta å dricka lite igen hos tulle, får ju passa på när det är "FF" som man sa i typ 3:an.. haha!

Här hemma är det också FF, mamma å pappa är i Grekland med Nella, men här är inte lugnt för det, Nej, Emelie är här och hennes gode pojkvän Mike. Så det är inte lugnt hus inte, men det slipper ju jag som drar till Tulle igen ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss!
skrev en lång text här, men suddade ut den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0