Förberedelser...

Hejsan alla! :D

http://www.youtube.com/watch?v=xN_dYlhzsJo

Just nu sitter jag på mitt och Tobbes rum, har städat jätte mycket, och vi har tvättat 3 maskiner med tvätt, för snart drar vi ju. Vill ha med mig så mycket, men kommer inte kunna ta med mig allt, fattar inte hur jag ska kunna låta vissa saker vara kvar hemma? Men men.. Det löser väl sig.

Johanna är lite sjuk, men hon ska fanemig bli frisk i helgen för då ska vi festa ihop för sista gången här i Falkenberg på ett bra tag! Sen är det bara Malmö som gäller, så jävla gött!

Och förhoppningsvis kommer Johanna ner till oss nästa helg och då är alla andra (som är mina vänner :Y) välkommna ner också så drar vi ihop en liten inflyttningsfest och sen lär vi känna Malmös krogar! wiiee! Vivi ska också med, även om hon jobbar.. :(

Nu ska jag fortsätta klura lite på vad som ska med och vad som bör dissas till nya lägenheten. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag e inte frisk än, men ska ändå festa me dig imorron:D Och ser fram emot inflyttningsfesten nästa vecka!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D: ses imon pössssss

2008-08-29 @ 23:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0