förhoppningsvis inte arbetslös längre ;)

oj.. jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera... men jag har inte vart hemma så mycket så vad ska jag göra?

Har varit hos Tulle hela helgen, jag och Tobbe har sovit i hans mammas och pappas dubbelsäng, och gissa om den e go? I love it. Vi har haft lite pokerkväll, jag vann första omgången och jag och Tobbe delade på vinsten de två andra omgångarna. Max sög, men vann mycket på tur, Tulle sög bara helt och hållet och åkte ut snabbt och lätt helatiden. haha.

Just nu är jag hemma iaf. ont i huvet och allmänt trött, inget bra på TV, någon som har ett tips på någon film jag bör se?

Men en god nyhet är iaf. att jag fick ett jobb i Malmö idag, som försäljare, inget drömjobb som sagt, men ett jobb är alltid ett jobb och det var rätt fint där, så ska bli spännande. Nu gäller det bara att fixa lägenhet, eller ställe ett bo på tills den 26/9 då jag ska börja. Håll tummarna för mig. ;)

Nu ska jag gå till Tobbe så ska vi titta ifall vi hittar någon bra film.

Puss!

Ps. Jag älskar dig Tobias!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till jobbet dåå:D btw, pratade med pizzerian i söndags, jag ska jobba på fredagen.. men du ska me jobba väll tills du ska till malmö? =)

2008-08-20 @ 13:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0