Kontraktet är klart!

Idag har jag och Tobbe vart i Malmö och kollat på vår lägenhet, skrev under kontraktet och betalade en liten del i förväg. Så på måndag flyttar vi alltså in. Vi hyr i andra hand ju så hans grejer kommer att stå kvar, TV, datorer, soffa osv. Men kan säga på en gång att bl.a. dedär statyerna av olika huvuden och tavlorna med mera kommer åka bort under tiden vi hyr!



Kontraktet är på 3 månader, detta medans han är i syd Amerika eller vad det var, men om han kan stanna längre vill han det och då kommer vi också att hyra längre! Hoppas.

Läget är perfekt! inte alls så långt från mitt jobb (typ 5 minuter med buss) och nära till stan, affärer, busshållplats, med mera. Jag längtar tills på måndag!!

Som sagt (tror jag iaf.) ska vi ju också passa hans katt undertiden, detta för 500:- mindre i hyra och jag har inte sett den än, Tobbe såg den, jag var lite för blyg för att bara rusa in i sovrummet och kolla, men ägaren sa att hon är kräsen, hon äter bara rått kött och kyckling, och "dom små runda kexen" haha, vi ska inte försöka få i henne kattmat för det äter hon inte. så söt!

i hyran ingår allt, el, vatten, bredband och tillomed telefon som vi kan ringa på som han betalar! gött kan man säga! Vi har typ 10 TV kanaler, fick välja 8 valfria till om vi ville, som han också hade betalat, men tackade nej.

Så..
- Vem vill komma på inflyttningsfest?! :D

Puss /En glad Evelina snart sambo med en lika glad Tobias! <3

Kommentarer
Postat av: vivi

GÖDDEEEEE :d:d:d:d:d:d:dD:dD:dDDDDDD!!!



synd bara att jag nog jobbar nästa helg, men jag kan komma o va trevlig ändå :>

2008-08-29 @ 11:54:39
Postat av: JOHAnnaa

WOHOOO inflyttningsfest!!!!! :D

2008-08-29 @ 12:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0