Malmö!

Igår var jag ju då som sagt i Malmö, och nu är jag ännu mer sugen på att flytta!! Massa affärer man vill ha, stor stad, man slipper vänta i tre år på bussen, goda salladsstället (åt en as god sallad med ädelostsås) med mera, med mera, och faktiskt tillomed, när jag tänker efter, så verkar itne domdär säljarjobben sådär jätte hemska, skulle faktiskt kunna tänka mig att helt seriöst prova på det och se om jag är nå bra, man kan ju faktiskt tjäna mycket pengar, om man är bra på det :)

Intervjuerna gick bra, tror jag! men dom var väldigt olika, hon första som intervjuade mig snackade på som fan, hon frågade om allt mellan himmel och jord, "vem är du? Har du djur? Vad känner du mest igen dig i av en fyrkant och en trekant?" Detta höll på i typ 45 minuter då fick vi "tyvärr sluta :( För de kommer ett till möte nu!" shit, om de inte hade komit ett till möte, skulle vi hålla på i 45 minuter till då??

haha, på andra intervjun fick jag svara på typ en fråga eller nått "Varför sökte du detta jobbet, och varför vill jag att du ska jobba hos just oss?" enkelt och snabbt, intervjun var över på en kvart, men det var rätt gött.

Som tur var hade jag Vivi med mig, hade aldrig klarat mig annars, hon hjälpte mig att komma till rätt ställe, på rätt buss, och hitta rätt mat, men inte minst, hitta rätt klänning! på H&M! Älskar den, ser ut som en kjol och en t-shirt, men det är en klänning, En sån med hög midja, det är typ som så, man är rädd för att använda hög midja redan, men man tycker att det är snyggt, då kan man tjuvstarta lite, och sen om någon påpekar det kan man alltid bara säga "men det är faktiskt en klänning, inte en kjol med hög midja." haha :)

Jag vill vill vill vill vill flytta till Malmö! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0