Rolig kväll hos Issa

Hejsan!

Gårdagen hos Issa var mycket lyckad. Det var Jag, Tobias, Issa (såklart) Johanna, Jonna, Natta och Micka på partyt, Ebba kom också senare, och några pojkar (bl.a. Issas Jesper) Lilla Dante var såklart också där, världens goaste katt.

Jag och Tobbe var som vanligt först på plats så vi satt och drack lite tillsammans, sen kom de andra, jag och Johanna hade långa pratstunder tillsammans ute på balkongen om människor i Falkenberg, vilket får mig ännu mer att vilja flytta härifrån!

Och på tal om det så har jag och Tobbe en lägenhet på G, hoppas hoppas hoppas vi får den, 5200:- / månad plus en katt på köpet, haha, som vi bara har undertiden vi hyr lägenheten. I want it!

 

 

Tyvärr hade ingen kamera med sig, men Issas mobilkamera är verkligen inte fy skam, den funkade bra, så där kan ni ju tillexempel se min nya skjorta som jag är väldigt nöjd med, Tobias är avundsjuk på den och vill köpa en likadan, sötnos.

Bild 1. Jag, Micka, Issa, Johanna
Bild 2. Jag, Tobbe, Johanna
Bild 3. Jonna, Jag
BIld 4. Johanna, Jag, Jonna, Micka

Kvällen blev lyckad och jag hade trevligt, fram tills någon timme innan puben, då blev det nog för mycket för mig och jag mådde inte sådär jätte bra. Tobbe ville absolut till krogen, jag ville absolut inte dit. Så i kön till Zätas fick jag dra till med en vit lögn för min egenskull till Tobias "Dom tar inte kort på Zätas så vi måste gå och ta ut pengar" Väl borta från Zätas kön och framme vid bankomaten ringde jag istället en svarttaxi och tog "Zätas pengarna" och åkte hem för. Fick med mig Tobbe och tur var väl det, han spydde utanför huset och det lät som om både tarmar och allt annat som kan finnas nere i magen flög ut. Sen käkade vi lite nattmat, Tobbe roade sig med att gömma ostskivor på Märtas kropp, (i nacken, på huvudet...) och skrattade mycket åt henne när hon försökte äta upp det.

Idag mår jag skit, bakis som fan, men det var det värt, vill ha fler kvällar som igår, (men då ska jag nog dricka lite lugnare..)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johannaa

haha igår var så sjukt roligt :D haha undra hur länge vi satt och snackade alltså! sjukt länge:D de va sjukt kul igår iallafall=) hoppas du mår bra idag till skillnad från igår :/

2008-08-24 @ 23:29:59
Postat av: The Cat

Nej, Fbg är inte mycket till stad, så själv har man flyttat till götet.

Känner igen Mikaela också, även om jag inte tror att jag sett er andra.

2008-08-29 @ 17:17:53
URL: http://stunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0