shopping med Tobias!

Det blev ingen middag hos Tobbes pappa idag, istället tog vi en middag på stan, ingen billig sådan heller, en bakad potatis, en soppa å varsin öl för 220 spänn typ. Shoppade loss med, jag köpte ett par as nice jeans som verkligen var behövliga 699:- på JC och en fin skjorta, jag som aaaaldrig har skjorta, eftersom jag alltid är så ful i det, men denna satt rätt bra så varför inte? också JC 299:-

Tobbe köpte med ett par jeans på JC för 599:- så eftersom vi handlade för så mycket fick vi en väska, fans i grå, svart och röd, Tobbe hade svårt för att bestämma sig men det blev en grå iaf. ;) Men han ville med ha en skjorta så på Boys 2 Men hittade han en skjorta för 600:- som var på rea så det blev endast 150:- för den, ett riktigt fynd för snygg var den, och snygg var han i den, och dessutom var det sånna där knappar som alla skjortor borde ha som går att slita upp - me like!

Men shoppingen tog inte slut där, Vi drog vidare till Coop Forum där Tobbe köpte ett spel och en rakapparat till håret, väl behövligt så som han lånar apparater till höger och vänster.

Nu sitter vi hemma och jag ska leta upp nån bra film att glo på, har lite chips kvar från igår så det blir mys, någon som har ett tips på en bra film?

Imorgon blir det förfest hos Issa och sen krogen, då ska jag ha mina nya kläder! jag ska bränna en skiva inför det på begäran av Issa.

Hade jag haft en kamera skulle jag tatt kort på våra nya köp, men det har jag inte så ni får helt enkelt fantisera ihop hur allt ser ut 8-)

Nu ska jag gå.. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0