Skogstorps eget systembolag!

Hej hej bloggen!

Mysigt väder idag, regn, så man kan sitta inne och kolla på Project Runway repriser och spela harpan med gott samvete. Men har iaf. tagit mig ut lite idag, Tobbe var inte nöjd med jeansen han köpte igår så vi cyklade till JC för att byta, så han lämnade tillbaka jeansen och tog istället ett par nya på rean, vilket gav pengar över till både en t-shirt och en väst, så nu har han det. Snygg är han måste jag säga, riktigt snygg, ska lägga upp bilder imorgon eller något för jag antar att någon har kamera hos Issa ikväll.

Idag har vart en jätte bra dag, Tobbe väckte mig med en jätte skön massage och i stan var det mysigt, vi tog lite mat på Torggrillen och så vann vi 50:- på en trisslott. Ny ligger Tobbe och gosar i mitt knä medans jag skriver, hoppas resten av dagen blir såhär bra med!

Nu ska vi snart till Ginstvägen och köpa öl, skogstorps eget systembolag, och sen ska vi duscha och göra oss iordning för Issa! Ska försöka att inte glömma att bränna en skiva med.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0