Som man bäddar får man ligga.

asså vissa människor kan göra en ordlös.. man kan verkligen tro att man känner någon, men så behöver inte vara fallet.

Jag sitter här nu, pappa ska snart hjälpa mig med mina sex and the city avsnitt, dom är i .img jag fattar noll om hur man öppnar / packar upp / kollar på dom. haha, Är ju inte heller världens mest tekniska människa, men what ever, pappa är ju det så tur jag får hjälp.

Ska käka upp resten av mina ahlgrens bilar - sur sockrade och krypa ner i täcket, kolla på några avsnitt och sen blir det frukost, Tobbe ska sova här inatt igen, bra. Är så himla glad att jag har honom, behöver verkligen honom.

Är så jävla trött på Falkenberg nu, finns så många människor jag verkligen avskyr, hatar, människor jag inte ens skulle fälla en tår för om de dog i en tragisk (gärna plågsam) olycka. Nej, nu är jag väl kanske lite väl brutal, men nästan. Kollar jobb och lägenhet i Malmö helatiden, uppdaterar ständigt både blocket.se och arbetsförmedlingen.se Jag vill här ifrån!!!

Kan bara komma på en person jag skulle sakna, men den personen saknar jag lika mycket just nu, som jag sitter här i soffan framför datorn.. men som man bäddar får man ligga.

Nej, denna dagen känns bara tragisk och hemsk och jag vill bara försvinna från den. Nu ska pappa hjälpa mig, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0