Tobias och Eve = Tjockisar ^^

Nu har jag hittat min mobilladdare, mobilen är dock borta, men den dyker väl upp så småningom. :)

Mamma och pappa är påväg hem nu, dom har nog precis klivit av flygplanet tror jag. Får se vad som händer när dom kommer hem, Märta lär ju bli helt galen, så fort man säger "kommer Märtas mamma å pappa hem idag?!!" så springer hon till dörren och viftar på svansen, sötnosen. Jag ska få paket med, haha, blir la någon liten skit grej, som ett armband eller så, men något iaf. alltid kul. :)

Jag är med så himla sugen på att åka utomlands nu!! Vill åka någonstans med Tobbe, mysigt, både festa och ha kul käka och ha mysigt och sola och ha det gött! :D

Sitter här med Tobbe i soffan nu, så började vi spana in våra magar, och vi har båda blivigt lite små tjocka om jag ska vara ärlig, haha, vi skrattar lite åt det och klämmer i varandras magar men det är fan inte så roligt när jag tänker efter. Såfort jag kommer till Malmö så ska jag köpa gymkort, samma gäller för Tobbe, sen jävlar ska vi laga nyttig mat, mycket sallad och dra ner på godiset!

Nej nu blir det en spindelharpan omgång för mig, mitt rekord är nu mera på 2206, de ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0