Vi drar till Malmö, vi drar till malmöööö (förhoppningsvis)

Hejsan! :)

Har idag vart i stan och lämnat in min check på 3270:- eller vad det var som jag fick efter skatten, känns gött! Speciellt eftersom jag trode att jag jobbade svart på pizzahörnan och verkligen inte räknade med nån återbetalning på skatten. hihi! Sen gick jag och Tobbe hem till Martin och kollade in hans nya lya, helt okej, i kylskåpet stod endast smör men han skulle gå och handla nu. Vi kollade på en film, Hellboy 2 tror jag att den hette, den var väl bra... inte min typ av film bara.

Hoppas innerligt på att få lägenheten nu, det kan gå, får svar imorgon. Om vi får den så flyttar vi den 1 september, alltså om mindre än en vecka!! :D Jag vill!!!1!11!1!ONE!1! Håll tummarna för oss!

Nu ska jag kolla om jag kan slänga ihop lite mat, och sen försöka övertala Tobbe om att få se ett avsnitt av Sex and`the city. ;) "Det får du inte" Säger han nu, när han läser vad jag skriver, men vi får väl se ;) ´

PUSS!

Kommentarer
Postat av: M A R I C E L

Haha men va perfekt! :D

2008-08-25 @ 21:41:48
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0