what to do

Idag var jag uppe och cyklade tidigt på morgonen som fan hem från Tobbes mamma, vi sov där bådatvå inatt,
dels för det är tråkigt att sova själva, och dels för att vi var på stranden med Martin, Emanuel och Tulle igår kväll.

Idag vill jag till stranden, är där för lite måste jag säg..

Just nu håller jag på att söka jobb i Malmö, har skickat iväg några ansökningar, har hittat några lägenheter som jag tänkte ringa in på också, men måste prata med Vivi först, för vi tänkte ju bo ihop ett tag, jag, Tobbe och Vivi, tills vi alla har ett jobb och bra med pengar osv.. hoppas verkligen att detta går för sig nu..!

Lycka till Vivi, hoppas du får dedär jobbet på The studio.

Jag älskar dig Tobias!


Förlåt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :D

2008-08-01 @ 08:03:43
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0