ytterligare ett viktigt meddelande.

Jag har insett att jag inte har Sveriges roligaste och mest innehållsrikaste blogg, har ju (haha, tänkte skriva efter allt, som "after all" men får hitta ett annat ordval) trots allt (så var det!) aldrig bett någon läsa.. kanske möjligtvis har jag tvingat Vivi för de känns meningslöst att skriva heeelt och hållet för sig själv.. Men men...

Det jag ville komma till var iaf. att det finns folk som har ännu tråkigare bloggar än vad jag har, och till råga på allt så är de fulare också.. Fula färger som inte passar, fula teckensnitt, fula bilder.. osv..

Hur jag kom fram till detta var helt enkelt efter att ha klickat runt på olika bloggar från mer-trafik.se.

Jaja..

Det jag ville skriva påriktigt var, (för detta är ju med sååååååååå intressant) att världens största äckligaste pappalångben sitter på min gardin och bara är hemsk och äcklig, hatar den så himla mycket, såg den på morgonen när jag vaknade och den har varit där sedan dess, möjligtvis klättrat någon cm ner, men i princip så är den på samma ställe.. är så himla ledsen för det och behövde få det ur mig.

Tack, hejdå.




PS. Vill ni mig någonting så skicka sms till Tobbe, för min laddare är borta, antagligen är den hos Tulle å han är i GBG å kommer inte hit förrens nått jullov eller så.. Så jag har helt enkelt ingen mobil, varför jag skriver det här vet jag inte eftersom de flesta av mina vänner inte kollar denna bloggen, men... .iaf.

Detdär, var iaf. ett viktigt meddelande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0