_ _ _ _ _ _ ! hahaha

Igår så var vi hos Issa, inte helt ovanligt, och firade juldagen. Grand dissade vi rätt hårt eftersom att grand suger och alla som går till grand suger ännu mer! HAHAHA....... aja, ne men vissa speciella människor som går dit suger iaf, he he he  ;)



       
       
       

Hos Issa var det lika trevligt som alltid, men nästan ännu trevligare eftersom Alias var där och förgyllde vår kväll, underbart måste jag säga att det spelet är, speciellt eftersom vi bakade in ett ölspel också.

Jag var i samma lag som Tobbe och jag kan väl inte påstå att vi är speciellt bra på detta då, måste nog faktsikt säga att vi suger rätt hårt, men vafan, bara man har kul.

När Tobbe skulle förklara orden och läste på lapparna la han ner kort efter kort på bordet.
- den kan jag inte förklara... den kan jag inte förklara... den kan jag inte förklara..
- MEN TOBBE! vi får minussteg och straffklunkar för varje kort du lägger undan!
- aha....! eh... den kan ja inte förklara...


haha, vi kom typ aldrig längre fram än 5 steg, men vi hade kul ändå, som sagt.

Slutet på kvällen avslutades med en pizza, men ångrar att vi gick till entill och käkade det, äckliga pizzor och inte ens färska champions :( die entill... die.

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA de va så jävla kul när tobbe skulle förklara :D de va as kul igår :D haha

2008-12-26 @ 21:16:55
Postat av: vivi

nice att ni ringde upp/svara när jag ringde -.-

2008-12-27 @ 21:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0