En stor sten

Fan i helvete vad bakis jag var idag då, blir nog en lugn kväll för mig ikväll.. men igår var det skoj!

Jag och Ida satt hemma hos Isak och drack
av vårt underbara vin som var så jävla gött! Synd bara att vi bara köpte en flaska för de blev ju inte mycket var så vi drack lite öl med. Men vinet! ååååh viiineeet, med svartvinbärssmak var det och så jävla underbart, och bara 60 spänn för en flaska, ska alltid köpa det!

 
Vårt allldeles underbara vin     Ida och jag, tillsammans i Paris!  

Sen kom även Antonia och Amanda, Amanda försvann rätt fort igen men Antonia var kvar och eftersom hon kom så sent så fick hon dricka wiskey :S bläää... äckligt.. men men, så är det.

Sen kom vi iaf. till zätas, och där tror jag inte jag var länge, sen träffade jag Tobbe och sen tappade jag bort honom, så jävla irriterande för jag hade just glömt min mobil hos Isak, såklart! så kunde inte ringa någon, sen hittade jag inte Ida eller Antonia heller, så jag var bara ensam å virrade runt lite som en höna..


Jag, Antonia med Platinas handske och Amanda!

Aja, sen tror jag att jag bestämde mig för att gå hem iaf. men då var inte klockan så speciellt mycket, 12, 12:30 kanske? men det konstiga var att jag inte var hemma förrens typ 3, 3:30 nångång, fattar noll vad jag haft för mig, men kanske var det den stora jävla stenen som låg i min väska som saktade ner mig.

Ja för jag hittade nämligen det idag när jag kollade i väskan.. en as stor sten, varför?? asså VARFÖR har jag en as stor sten i min väska :S fattar noll vad jag hade tänkt göra med den.. aja...



Tack Isak för att vi fick komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0