Kan inte alla människor plz ha spärrar?

Och dom som inte har de, kan väl plz flytta till en annan planet?


Asså Ida hade sett en film där två mördare filmat sig själva när dom torterat en människa till döds, hon frågade om jag ville se den men sa såklart nej för annars vet man inte vad för traumatiska kännslor jag ska få med tanke på att jag får ångest för precis allting just nu. (som tillexempel när jag skrier google.se istället för .com ((((fick fan lite ångest av att skriva de här och nu för er ju)))) eller när jag smakade på grill peppar chipsen som jag trode jag skulle älska och dom smakade äckliga dill chips??) Så ja, ni fattar ju själva varför jag inte kan kolla på någonting sånt nu.

Aja, iaf. det första jag tänkte när Ida berättade om filmen där dom slagit en stackars man i ansiktet tills exakt allt var brutet, och stuckit in en skruvmejsel i magen flera gånger om och i ögat är: FAN VA HEMSKT att det finns människor som inte har dedär fan as viktiga spärrarna som normalt folk har.

Fyfan, de e läskigt att leva när man vet att det finns människor som inte har spärrar ju. Det behöver itne gå så långt att man mördar någon, de räcker att man slår hårdare än vad en normal människa skulle göra under ett slagsmål eller vad som helst, asså att man helt enkelt inte har en spärr i huvet som säger "nej jag kan inte sparka han allt vad jag orkar i magen för det kan vara farligt för honom."

fan vill dö nu ju när inte alla har dom spärrarna. aja hejdå, ska snart lägga in text och bild från igår när jag och Ida var på HARRYS! POPQUIZ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0