Kommer ni ihåg dendär dikten...?

En gång för ett tag sen skrev jag om min gamla klass i högstadiet har jag för mig, och så skrev jag om en dikt som jag och Ida skrev om vår klass, men som jag inte hade på den datorn. Men på denna datorn har jag det! så här är den:

Vi kommer alla att sakna 9B, där gick Timmy som fick alla att le.
Ida och Eve som inte gick att dela, Nicke som på trummorna verkligen kan spela.
Patrik som är jävligt bra på att rita, och Tommie som har hår vitt som en krita!
Robin som meckade med allt som gick, Marre som hade ont i huvet och till skolan inte gick.
Sen var det Ercan som aldrig var där, och en med stora fötter som heter Pär!
Sen hade vi Alex som hade det svårt, han fick dras med Dan även när vi åt...
Julia bantade och blev snygg, Sabina som inte var speciellt skygg!
Joel han kom aldrig ihåg nånting, ville man på fest skulle man slå Emma en pling!
Martin klippte och blondera sitt hår, Beatrice sjöng som ett jävla får!
Alexander var en filosofisk filur, Linda var liten som en fågel i bur.
Emil lyssnar på Thåström, och att träffa Drew Barrymore är Jennifers dröm!
På klassresan blev Jocke sjuk, och på huvudet hade Aiah en duk.
Leonora är blatte fast hon är blond, och på golfbanan tar Stoffe ännu en rond.
Danne var den som ville bli maffiaboss, detta var 9B, tack för oss!

Ganska så brutalt ärlig, men skiter i vad de flesta i den klassen tycker om mig ändå. Allt stämmer riktigt bra i dikten iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0