Man ska ligga ner när man solar!

Hej hej mina tusentals läsare! :)

Nu är det bara en natt kvar i denna lägenheten i vårt kära lilla Malmö, sen bär det av hem till Falkenberg! Längtar verkligen! Jag ska bo hemma först i några dagar, tills vi fixar en säng hos Tobbes mamma så kommer vi nog att sova där sen. Men ska bli gött att komma hem till mamma och pappa, käka hemlagad mat, tvättmaskin i huset!! diskmaskin! en normal katt, nära till kompisar, osv. osv. skööööööööööööööööönt!!!

Idag skulle jag och Tobbe sola, vi bor jätte nära ett solarium så provade det, dom hade ett solarium där man kunde stå upp och sola, perfa! tänkte jag och Tobbe började, när han kom ut så hade han inte ens tagit på sig tröjan, han bara ranglade ut ur solariet och satte sig på en stol, röd i ansiktet och pustade länge innan han tog på sig tröjan.


Precis ett sånthär solarium var det!

Jaja, klenis, tänkte jag och gick in i solariet. 10 minuter skulle jag sola, jag ställde mig där inne och efter typ sisådär 30 sekunder så kände jag hur jag började bli riktigt svag i benen, det var jobbigt att andas och jag var bara tvungen att öppna solariet och få lite luft, stängde in mig igen och efter max en minut till stod jag inte ut, ropade på Tobbe och bad honom hämta vatten men fanns inget att ha det i, inga muggar alltså, gick in i solariet igen och efter någon minut gav jag upp, det var FÖR varmt.

Fick alltså ingen färg, gick ju fan inte att stå där inne! men solar hemma i Falkenberg istället där man kan ligga ner och ta de lugnt under tiden, mycket bättre.

Nej, stående solarium är inget jag rekomenderar och inget jag tänker göra om, fyfan! 60 spänn åt helvete.

Kommentarer
Postat av: vivi

du får det att låta som malmö inte har solarie man kan ligga i lol :)

2008-12-17 @ 07:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0