På safari i Afrikas djugel!

Fan vad jag är sugen på pizza! Jag vill ha en riktigt fet pizza, med mycket ost, och med mycket fet bearneasås på! så jävla jävla gött!!! Hur kommer det sig att man är så sjukt sugen på fett när man är bakis? vem vet det? ingen? säkert nån...

Igår var jag, Tobias och Ida på pop quiz, temat var ljus och mörker tror jag, vi sög men vi hade kul ändå, vårt lag hette på safari i afrikas djungel... asså namnet var as långt men de började med det, det var typ en dikt som jag inte kommer ihåg.

Vi började hela kvällen med att försupa lite hemma hos mig och spela lite kort. lättpåverkad som jag fortfarande är så var de rätt svårt att koncentrera sig på spelet efter några glas vin, men jag vann rätt bra ändå ;)


Hemma hos mig och vinner över Tobbe och Ida

Sen så åkte vi ju då till Harrys såklart och gjorde dendär nedras quizen då, eftersom att Ahmed har bestämt sig för att vara ledig från sitt såkallade jobb så fick Frida köra oss till stan, 70 spänn skulle hon ha för det men hellre det än gå! :S


Här sitter vi bak i bilen och posar gött

Ida är så duktig på att ragga drinkar på Harrys, jag tyckte det var dags för Ida att köpa öl men hon insisterade på att hon skulle fixa en gratis. Efter ett tag vid bordet, så tänkte jag att IDa kanske iaf kunde resa sig upp och leta upp nån att ragga öl av så de går undan lite, men hon sa bara "nej nej, vänta.. dom kommer till mig" och två sekunder senare frågade någon grabb Ida om det var ledigt bredvid henne, givet! och inte långt där efter hade hon också en ny öl framför sig.


Är detta det hemliga knepet att göra för att få gratis öl?

Jaja, se vid 1 tiden tror jag det var så kände vi för att dra oss hemmåt, så vi gick, japp gick helavägen hem till skogstorp, på vägen så var det en viss Tobias som hade sina rackartyg för sig men aja, nu ska vi inte gå in på det, är sjukt törstig nämligen och såfort jag är klar här ska jag hälla upp ett fett glas med hallonsaft, ÅH HALLONSAFT! MMMMMMMMMMMH!!


Rackarkillen Tobias Simonsson!

Kommentarer
Postat av: Ida den tönten är jag

HAHAHA det var inte bara till mig jag fixade öl;) HAHHA nedå, men fan måste du få mig att låta som en sån jävla horraggare :( VA

2008-12-12 @ 17:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0