vadå, men de var inte sant? fuck off.

Hejsan! nu e de snart jul och jag köpte mina sista små julklappar idag, en till Tobias och en till mamma och pappa.

Har redan köpt en parfym till Tobbe, en aaas god, samma som han hade när vi träffades så blir som kär på nytt när jag känner den doften, det var den doften hela jag luktade av efter att vi kramats i timmar, och som min kudde luktade av i flera dagar efter att han sovit hos mig första gången, så det blir en perfekt julklapp... till mig själv!

Sen köpte jag idag då en julklapp till, som också lite på sätt å vis blir till mig själv, ett spel, Alias, det är ju så jävla bra förfest spel. ju fullare - ju roligare! så japp, det är vad han får i julklapp av mig, tur att han inte har internet så han inte läser min blogg nu bara.

Har tänkt på en sak, nu då, på tal om jul å allt, den där jullåte, "nu är de jul igen, och nu är det jul igen, och julen varar en till påska, men de var itne sant, men de var inte sant, för där emellan kommer fastan" asså, va e de för skit text? den suger ju.. vem fan skriver en så dålig jullåt? och hur fan blev den så jävla stor så att den sjungs i alla år och varenda svensk kan den? sämsta texten ever.. fattar noll..

JAJA, imorgon är det julafton! sådeså.

Kommentarer
Postat av: parfymfråga

vad hette parfymen? herrparfymer luktar nästan godare än tjejparfymer nowdays.

2009-01-02 @ 17:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0