06:33

Japp, klockan är så mycket som halv 7 och Tobbe har precis stuckit till jobbet, jag vill, men kan inte sova. Är sjukt trött men har ont överallt, i öronen, i huvet, i ryggen, och så saknar jag ju mitt lilla hjärta. Sover alltid med honom så är svårt att somna om när han har gått, iaf. när jag hunnit vakna till riktigt. Som idag när han inte hittade sin jobbartröja, och han kan VERKLIGEN INTE jobba utan den, nej nej, då är det smartare att skolka. ...jag hittade den på hatthyllan efter 2 minuters letande... ;)

Försökte logga in på en OT-server och spela lite tibia, om jag inte kan somna nu kommer jag ju kunna göra det efter en halvtimmes tibiaspelande, höhö! men icke, serven var inte på...

Igår kväll kollade jag och Tobbe på film, eller.. jag kollade på film, Tobbe försökte sova, han lyckades men jag kunde inte låta bli honom och började pussa pussa pussa, så han vaknade ;/ men det är sånt man får ta :)

VI, eller ja.. jag då, kollade på "Down with love" ja, jag vet, gammal film, men har man bara en VHS-video på rummet får de också bli VHS-filmer = gammla. Det var en rätt så söt historia om en tjej som var kär i en kille som var en playaer som blev kär i tjejen som inte ville ha han längre som startade en tidning som.... ja.. den var söt och lite rolig iaf. men väldigt förutsägbar, som dom brukar vara. Idag ska vi nog se på en annan film tror jag, om nån kille som spelar fotboll, nån familje komedi.

Ja, och idag... jag funderar på om jag inte ska städa lite idag. Det behövs! det är ett som är säkert! Men det behövs så mycket att jag inte vet om jag orkar. Men pfft! de får jag allt göra, arbetslös som jag är... men har ju trots allt ont i ryggen... haha! jaja, vi får se hur det blir.

Nu ska jag kolla OT-serven en gång till, annars får det bli Kalle anka tills jag somnar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0