15 månader <3

Tjena Tjena ;)

Igår firade jag och Tobbe våran 15 månadersdag, det gjorde vi med sjukt god mat på thairesturangen här i Skogstorp. Dom har byggt ut jätte mycket och det är riktigt mysigt där. Vi tog båda nudlar med grönsaker och tigerräkor. mumsigt! Hemma kollade vi på den animerade filmen Bondgården som var rätt så rolig vissa stunder ;)

Idag har vi vart hos doktorn med Tobias och hans fot, han har ingen fraktur som tur är men han fick vara sjukskriven i några dagar iaf. Foten är fortfarande rund som en köttbulle, men den är söööööööööt! :) (Han har liksom de sötaste fötterna i världen min Tobias.)

Idag kollade jag på en hemsk film om en 15 årig tjej som hamnar i drogmissbruk, sann berättelse. Senare ska jag kolla på en dokumentär om heroin missbrukare, Ska vara riktigt hemsk den med.

Nu ska jag följa med Tobbe på en cigg!


 

Så jäkla snygg, Tobbe gjorde till mig på 15 månaders dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0