16 pizzor

HahahahHAHAHHAHAHAHHAHHAhahah-ahhaha-hAhAha!!!!!!!!!! Behövde få det ur mig. :S

Åh, Idag ska jag till underbara stället - Arbetsförmedlingen! wohow... naaat! men men, ska snacka lite om Malmö, om det är möjligt och isf. när osv.. men knaske redan om ett par månader, hoppas!! om det nu ens blir av men det är ju vad vi hoppas på som sagt :L

Idag fick Tobbe sin lön dessutom så ska gå till stan å kolla om jag hittar nått att ha i helgen kanske? har ju nya skor och en ny tröja, så ska kolla omjag hittar nått som passar till det kanske?

Sen efter det ska jag glassa i solen tills det är dax att jobba igen -.-' Pizzahörnan! igår var det SJUKT mycket folk, har aldrig vart med om det förr tror jag! En person hade beställt 16 pizzor!! var av 2 var familjepizzor, vad ska man med allt det tilll? jag var vänlig och slängde på en hel extra pizzasallad, helt utan extra konstnad, haha, och sen råkade jag ta betlat för en pizza med, haha, men det var inte för att vara vänlig, och tor att inte Atilla den snåljåpen var där och såg det, han hade blitt galen.

jepp jepp, nu ska jag trycka i mig det sista av godiset jag har här å sen ska jag föra över pengar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0