Arbetslös...

Jaha, nu är klockan 15:40.. bara 20 minuter kvar tills Tobbe slutar, jag ska cykla in till stan och träffa han där, så ska vi ta en sväng på ICA å köpa nått som vi kan ha till filmen ikväll.

Jag är verkligen jätte trött, brukar inte gå upp såhär tidigt men ska försöka hålla mig vaken så att jag kan gå och lägga mig i tid ikväll. Imorgon ska jag ta mig in till stan och Arbetsförmedlingen och boka nytt möta, puh! tråkigt. känns ganska lönlöst med.. Känns som att man måste ha en kontakt för att överhuvudtaget få komma på en arbetsintervju!

Jag har bara haft två jobb tidigare, ett sommarjobb som jordgubbsförsäljare som jag fick tack vare att min lärare rekomenderat mig (kontakt) och helgjobbet på pizzahörnan som jag fick tack vare Vivi (kontakt!) Och har man hela släkten plus familjen från Göteborg, och pappa numera jobbar i Norge och mamma i Varberg så har man inte så många kontakter hemma i staden Falkenberg. Men men, tillslut måste väl tillochmed jag få ett jobb.

Så som sagt, Arbetsförmedlingen imorgon! Nu ska jag göra mig iordning, om en kvart ska jag börja cykla för att träffa Tobbe! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0