Duktig!

Jaha, idag har man vart lite duktig iaf. damsugit och skurat rummet (igen!) klippt gräsmattan och städat toaletten! Klockan är nu 13:21, Tobbe slutar om ungefär 2½ timme, ikväll vill vi festa! men vet ingen mer som vill men hoppas iaf att det händer nått!

Igår fixade jag och Tobbe hem lite filmer men vi kollade bara på en av dom igår, The brothers Solomon eller något hette den, en komedi om två bröder som vill ha barn (inte med varandra) för sin pappas skull som ligger på dödsbädden med en enda önskan om att få bli farfar. Filmen sög, var inte rolig alls, bröderna var överdrivet tröga och dumma.. inte min humor.  - Inget film tips alltså.

Men vi har skräckfilmen Rec som tydligen ska vara bra? och nån annan action film kvar att kolla på :)

Idag kommer Emelie med pojkvän hem, ska bli kul, längesen vi sågs. Dessutom ska jag få en studentpresent! (wohow) presenter är ju aldrig fel, och om hon kommer ihåg ska jag få en väska som är aaas snygg som Emelie har haft som faktiskt är min mammas, mammas, mamma. alltså min gammelmormors, för att göra det mindre krångligt ;) haha!

Nu ska jag gå ner å tugga i mig en bit mat för jag är sjukt hungrig! Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-04 @ 13:31:52
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0