En hel helg!

Hej hej! Nu var det längesen jag skrev, har ju vart med Tobbe helatiden. Ska ta snabbt om en dag i taget.

Fredagen:

Roligaste dagen på myyyyyycket länge! Hahahaha. Jag, Tobbe, Ida, Jonna, Karro, Natta, Martin och Tulle (tror inte jag har missat någon nu) Satt och förfestade på borgen. Eller borg och borg, det är en kulle med kanoner på. Hahahah! Vi festade å drack och hade as skoj, så mycket saker hände. Kan inte ens dra allt! Karro tappade sin sko i fängelsehålan så brandkåren kom dit för hennes skull och plockade upp den. Jag lekte Harry Potter och ristade in blixtar i allas pannor. Jonna och jag började bråka så att Tobbe fick sära på oss!! hahaha, bara för att jag skulle krama henne och råkade då välta ut en drink över hennes bara ben, då tar hon en blanddricka och håller över hela mig! Hår - kläder - kropp. Galen tjej. Hahaha "Det var fyra sniglar, DEN vann" hahahaha

Lördagen:

Även här förfest på "borgen" Idag bara jag, Tobbe, Martin och Tulle. Johanna var förbi en sväng med. Skit sköj denna gången med, och sen drog vi till Issa som hade förfest, fast jag kunde inte öppna dörren, försökte i typ 10 minuter när Issa fick komma och låsa upp åt mig, då hade jag vridit nyckeln åt fel håll! HAHAH! Även där mycket trevligt. Issa har världens sötaste kattunge som heter Dante som jag inte kunde låta bli alls!

Söndagen:

Jag och Tobbe kollade på två filmer, först en gamling "om en pojke" sjukt mysig film, sen en ny action "Outlaw" fett bra! Vi käkade chips och myste.

Annars: 

Emelie hade med sig en väska och en studentpresent till mig. Väskan är jätte fin, älskar den verkligen, måste lägga upp ett kort på den! Och i present fick jag ett jätte sött silverhalsband. Nu ska jag snart äta frukost och sen ska jag städa här innan det blir jätte stökigt igen. Ser fram emot bilder från i lördags som snart lär dyka upp på bilddagboken och ikväll ska jag och Tobbe hänga med Martin och Tulle.

Långt inlägg, hejdå! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0