En helg!

Hejsan! long time no see. :) Sen i fredags har jag jobbat på Pizzahörnan igen, det var längesen, ska jobba i 7 dagar till nu, så blir 10 dagar i sträck :o men det är lugnt, för jobbar bara 3-5 timmar om dagen, plus att jag börjar 17-18 så får ju iaf. tid att sova ut ;) Synd bara att jag sticker till jobbet ganska snart efter att Tobbe kommit hem från sitt :( Men som sagt, så är det ju bara i 10 dagar.

Ja för Tobbe har ju börjat jobba igen, efter 1 veckas sjukskrivan på grund av sin fot, men den är fortfarande svullen! Får se hur det går... Idag hade han iaf lämnat en Paintbild "T<3E =)" på min dator. ^^,

Igår kollade vi på "Young people fucking" Den var rätt bra faktiskt trots att det inte var mycket mer innehåll än just: en sex akt! haha! Det var liksom flera par man fick följa under förspel, sex, mellanspel, efter.. osv . Kul!
Sen såg vi också någon annan film, någon "Charlie's war" eller nått, det var ett efternamn med som jag inte minns ^^ men rätt bra!

Jaa, Annars var helgen kanon, 2 bra festkvällar, varav båda jag och Tobbe slutade upp hemma tidigt, haha, men det är gött det med ibland, nu börjar de bli lite väl oftare än just "ibland" dock, men men.

Nu ska jag käka upp det sista av godiset och sen spela lite mer harpan innan jag går och lägger mig igen, klockan är ju bara 06:30!

Puss!

..
Jag och Tobbe från lördagen? eller fredagen, minns inte så noga, hos Issa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0