Från topp till tå

Jaha, nu har jag städat hela rummet från topp till tå, golv till tak. Fyfan! va jobbigt det var, ska aldrig stöka ner sådär igen (som jag alltid säger, sen ser det likadant ut efter en vecka igen)

Solen har nog aldrig vart varmare, inte i år iaf. det är sjukt varmt och gött, men jag är för rastlös för att bara ligga och sola, just nu väntar jag på att Tobbe ska komma hem från jobbet och sitter och funderar lite på vad det blir för mat idag, jag är hungrig!

Nej, nu ska jag tvinga mig ut i solen lite, hur tråkigt det än må vara, kan inte sitta här vid datorn när det för en gångs skull är sommar ute!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

ha en bra dag! :D

2008-07-03 @ 15:25:15
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0