Glömde prickekorven... på två mackor! :S

Hej Hej, klockan halv 7.. igen.. Tobbe gick precis till jobbet, saknar honom redan ^^ Jag gick upp med honom idag för det var på tiden att han tog en dusch, så jag gjorde mackor åt honom så han slapp stressa så mycket, en snäll hemma fru va? ;) haha! Men det var väl lika bra, för igår när han gjorde sina mackor, 8 stycken, så glömde han prickekorven, på två av mackorna :S hahaha, asså jag tycker att det är så kul! Hur kan man göra mackor, 8 stycken, ha alla framför sig, lägga på korven på alla mackor, och när det är två kvar bara glömma av att fortsätta? :S HAHAHA.. Aww, lilla tankspridda Tobbe :)

Idag ska jag med Nicole till stranden! Så jävla gött! Äntligen lite sommarväder igen, och det var på tiden!! 2 Juli idag och första riktiga sommardagen på flera veckor :S sjukt! Skulle ju till arbetsförmedlingen med så får se om vi hinner ta en snabb sväng runt stan innan Skrea, tror iaf. att vi ska vara på Skrea...

Vi såg på "Bäst i Sverige" igår, (jag vet, gammal film.. men som sagt VHS....) Vi hade aldrig sett den förr å den var väl söt :) Men godiset det hade redan tagit slut, vi drog hem till Martin igår efter ICA så kunde inte hålla oss, där satt vi ett tag, inte så länge, jag var trött, och Tobbe med.. Men på vägen hem tog vi en pizza på nya Stantons. Jätte goda pizzor!! Varför äter jag inte där oftare? Jag och Tobbe delade pizza, tog kebab med championer på och mycket mild sås, Tobbe tog banan på sin halva också. Jag HATAR banan på pizza, gillar det inte överhuvud taget men på pizza, varm... :S YUGH!

Snart ska jag jobba igen, på pizzahörnan, varje dag från 18 - 27 juli. Men det ska bara bli gött, och lite roligt. Bara inte broshan är där -.-' men tror han är i Turkiet då.. HOPE!

Nu ska jag sluta och försöka sova lite, så jag orkar med en hel dag på stranden, jobbigt ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0