Hur mycket mättar ett ägg?

Gomorron! Nu vaknade jag för andra gången. 14:30, lite goare tid ;)

Igår var jag med Nicole, och jag har en födelsedagspresent till henne men hon ska inte få den än, den kommer på hennes kalas, om hon har något, annars behåller jag den själv. Hahahha, nejdå, annars så ger jag den till henne bara, hahah! Vi gjorde inget speciellt, Drack te, gick på promenad, å försökte klura ut hur man designade sin blogg ;( Det gick sådär, jag får inte bort min visningsbild t.ex. men men. Lite mer personlig har den ju blitt! Just det jag! Jag visade henne ett avsnitt Gossip Girl (<3) med, i hopp om att få henne att titta, kanske :)

När jag och Tobbe skulle gå och lägga oss igår kom jag på mig själv med att bara ha käkat ett ägg på hela dagen, Såfort den tanken slog mig började magen kurra (som dom gör just nu) Konstigt hur det är, den kan vara lugnt och fin tills hjärnan kommer på att det var längesen man käkade, då ska magen minsann börja gnälla! -.-' Så jag gick ner och gjorde lite käk, och jag säger dig! det var längesen två helt vanliga ostmackor och ett glas mjölk (som jag vanligtvis inte ens dricker) smakade så jävla gött! haha!

Nu ska jag gå ner och fråga mamma om vi ska luncha idag, eller om vi ska ta det imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: Towa

Passa på att vinna sommarens sexleksaker på min blogg ;) Håll utkik, det kommer massa mumsigt du kan få hem i brevlådan :) Kram Towa

2008-07-10 @ 11:46:12
URL: http://www.towalindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0