Jobba i Danmark? :)

Hello

Idag har jag vart hos arbetsförmedlngen på ett basmöte, och inspirerades faktsikt väldigt mycket till att börja jobba i Danmark! haha, jag och Tobbe har pratat om det tidigare, för dom söker så mycket folk där, 6000 lediga jobb!! men jag gick i skolan då så vi sa att det fick vänta, men nu är ju jag klar och söker jobb så varför inte? Så tänkte vi bo i Sverige ändå, men i kanske Malmö eller Helsingborg. :)

Sen gick jag på stan lite och hittade en jätte söt röd kofta på viktoria of Sweden för 299:- som jag köpte :)

Nu väntar jag på att Tobbe ska komma hem, sen ska jag koka nudlar och göra mig iordning för jobbet, puh!

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0