Korkat..

Hej hej bloggen.

Just nu gör jag inget, sitter och spelar harpan som vanligt, har blivit riktigt bra på det nu, skulle vunnit massa pengar om det var på ritkigt ;) haha!

Jag och Tobbe har vart hos Emanuel idag, men honom, Martin och Tulle, sen käkade vi kebabpizza med extra mkt mild sås! Mmmm!!

Och vet ni vad för skumt jag hörde av mamma idag då? Att homosexuella inte får vara blodgivare! Hur jävla dumt är inte det då? Vad ska hända? Att man blir smittad av den "heeemska sjukdomen" homosexuallitet!? Trode hon skoja först men hon sa att det var sant, verkligen korkat.

Nu ska jag och Tobbe snart se på SATC ses 2 avsn 1-6. Skoj! ^^

..

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0