kräftfestival!

Jag tror inte att det är många fler än jag och Vivi som sitter och spelar Harpan helt och hållet seriöst, några måste det ju vara för det är ju kul! men inte många, inte vad jag tror iaf. haha! Men nu har jag lärt mig ett nytt sätt att spela harpan på, som Vivi lärde mig igår, jag är mycket lycklig över detta. Tack Vivi!

Igår var jag på stan med Ida lite, då var det innebandykillar och tjejer utanför Inter sport, tror att det var meningen att dom skulle vara bra men jag vet inte riktigt om jag tycker det va ;) haha, Bollarna flög åt höger och vänster och när dom hade varit framme hos oss typ 7 ggr började jag undra om det inte var avsiktliga 5 sekundersmöten dedär innebandy"proffsen" la av. Som tur var gav det sig av sen och sluta störa min och Idas frid. Hahah!

Men men, i stan köpte jag chips som vanligt fast än jag inte borde, sen kollade jag och Tobbe på SATC. Jag har aldrig följt den serien eftersom jag, innan jag blev ihop aldrig kollade på TV, och jag menar aldrig!  Men nu hade jag avsnitt 1-6 eller något och varför inte kolla då, men bäst av allt! Tobbe vill se det med! :D Hur många har en pojkvän som vill se sex and the city?

Just nu jobbar Tobbe och får 50%+ på lönen eftersom det är lördag, men ikväll blir det fest vill jag lova, Ikväll blir det kräftfestivalen, no matter what. Ikväll ska vi ha roligt!

Kommentarer
Postat av: Angie (:

Gud vad gott med kräftor :)

2008-07-13 @ 13:01:39
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0