Lyckad kväll!

Hejsan! Var hos Hanna igår på förfest och det var supertrevligt, så mycket folk som jag inte brukar festa med annars, Nicole tillexempel som jag aldrig träffar ute nästan! Men nu har hon ju blitt 18 också så lite ändring blir det nog!

Haha, jag och Ida var bäst i öltältet, "heeej... asså.. jag beställde en baguette, men jag fick inte den? kan du ge mig en?" hahaha GÖTT! Gratis är gott som man brukar säga! ;)

Men hade en lyckad kväll, Tobbes var mindre lyckad, iaf. hans avslut, han hoppade från Hannas trappa och ramlade och stukade foten eller nått, nu är den lika tjock som båda borde vart tillsammans, och värker så mycket att han måste hålla mig vaken för lite sympati, förståss ;)

Jag har fått hämta vatten ett antal gånger, göra en macka, o'boy, en knäckebrödmacka, blåsa på honom, öppna fönstret, hämta tabletter..... osv. ;) haha, men vad gör man inte för den man älskar mest?


Puss!

..
Jag, Tobbe, Jasmina!

08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0