Min man! <3

Wohow, klockan är 06:30 på morgonen och jag kan verkligen inte sova. (Hindrar mig inte från att vara sjukt trött dock) Måste säga att min pojkvän är världens duktigaste som går upp såhär tidigt, 05:30 på morgonen, cyklar hela vägen till jobbet, ca 6 km, jobbar hela dagen, fram till 16 (eller 18 om han jobbar över som han ska idag) och sen cyklar hem, orkar vara vaken med mig till ungefär 23-24, går och lägger sig, för att sen göra samma sak dagen där på. Han säger att med sina jobbarskor (som har stålhätta) så blir han en blandning av stålmannen och ironman, jag är villig att hålla med honom. Älskar dig Tobias!


Snygg!

Snygg är han också, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hej!

Det hittar du här:

http://www.designadinblogg.se/2007/october/byta-farg-pa-lankar-i-din-blogg.html



Lycka till

2008-07-09 @ 08:12:32
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0