Ösregn och Gossip Girl.

Godmorgon!

Nu sitter jag här i min soffa med datorn igen, käkar pepper chips och lyssnar på RHCP... Super bra! ..om det hade vart december -.-' Var är sommaren?! Jag ser redan löven trilla ner på marken å hösten luktar ju hela vägen in i huset. Jag vill sticka till stranden.

Igår tillbringade jag hela min dag åt att kolla på Gossip Girl avsnitt 14-18. Så bra är den serien! Älskar deras kläder och frisyrer, det är en ren ispiration att bara kolla på dom! Plus att serien är bra. Men just nu är jag inte speciellt nöjd med slutet här.. kan knappt vänta tills avsnitt 19!

Ajusde! Innan jag började kolla på GG så gick jag från stan, där jag hade träffat Tobbe en snabbis, på vägen hem började det ösregna och jag skojar itne när jag säger att min klänning hade inte en enda torrfläck och mitt hår torkade inte på flera timmar, genomblött var det, ur mina skor kunde jag hälla (utan att överdriva!) ungefär ½dl vatten. Sjukt!

I helgen är det Kräftfestival här i Falkenberg, men antagligen kommer det väl regna som vanligt, och då har jag fan ingen lust. Men Nicole som fyllde år härom dagen kanske ska ha för-födelsedags-fest innan kräftfestivalen så får la se vad jag tar mig till, hag iaf. en liten present till min nyblivna 18 åring! :)

Nu ska jag se om jag kan kolla på The Orpanage som Johanna tipsade mig om.

Jaja, det var allt för nu, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0