saker man vill säga...

Det finns vissa personer som jag vill säga saker till, men inte kan / vågar / orkar..
ska dra dom här..

person 1.
Allting kretsar inte kring dig, kan du sluta tro att minsta lilla tanke, uttalande eller handling jag gör är kopplat till dig, kan du sluta må dåligt / få mig att må dåligt, för att du tror att allt jag gör har att göra med dig???

Person 2.
Vad är det som du är så jävla upptagen med som gör att du inte kan ge mig, max en timme av ditt liv? Jag har iaf. försökt nu.

Person 3.
Palla att du ger mig ångest och gör så jag inte kan sova på nätterna för att det gör saken bättre för dig, du har inte ens en vettig anledning, men bara du har de gött...

Person 4.
Stör mig bara på dig, du vet att jag aldrig skulle göra så mot dig.. så girigt och egoistiskt, allt du gör, har jag gjort motsatsen, ändå tänker du inte på någon annan än dig själv?

person 5.
Måste du ha någon att störa dig på???? när en åker så måste du ha en ny???

person 6.
Nej, du är inte person nr. 1, 2, 3, 4, eller 5, sluta tro att du är världens centrum.


Så jävla gött det hade vart att få säga det face to face.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu blidde jag nyfiken! :D haha..ses imöra igen!

2008-07-28 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0