saknad och rädsla

Jaha, idag ska man sova ensam.. fy så längesen det var, Tobbe är hos sin mamma och ska vara där i en vecka eller så, men vi träffas ju nästan lika mycket ändå, förutom att vi inte sover ihop. Efterjobbet ses vi en timme innan jag börjar, och efter mitt jobb ses vi några timmar innan han går och lägger sig. Men imorgon ska jag sova hos honom och sen ska vi sova ihop hela helgen med, så kommer väl överleva.. men tråkigt att sova själv!! Vi har ju sovit ihop varje dag nu i 9 månader, med undantag för kanske max 4-5 dagar.

SHIT!!!! Hade just VÄRLDENS största... djur... flygande.. sak! här.. i mitt rum alltså, fyfan så stor den var, jag gapa och skrek och hjärtat bultade, nu skulle Tobbe vart här och räddat mig, men istället fick mamma komma in och döda den med en bok, fyfan, gillar inte att döda djur alls, verkligen inte, men känns som en lättnad att veta att den är död, den flög fort som fan från vägg till vägg, gick och mätte den och den var lite bredare än 4cm från vinge till vinge!! fyfan!

Nu ska jag nog sova tror jag, får se hur det går... ska läsa kalle anka tills jag somnar, och läsa smsen jag fått från älsklingen<3


Jag älskar dig Tobias Simonsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0