Sjukaste påskaftonen!

Nu har jag precis ätit jätte goda tomater som jag gjorde i ugnen till mig och Tobbe med mögelost på! GOTT! gjorde med vanlig ost med men mögel var godast, fick lite hjälp av min veggie vän Vivi, inte för att det är så jävla svårt att göra tomater i ugnen. men iaf! haha!

PÅ TAL OM VIVI! haha, vi pratade just på msn om världens roligaste sak! hahahahaha, påskafton, typ 06 kan det vart, så satt vi hos Vivi och förfestade och gjorde oss iordning för att sen gå vidare till Linus och festa. Så var vi så sjukt sugna på KÖTT! hahaha, så vi letade lite i Vivis kylskåp för att finna vad vi sökte, och fick syn på en kassler!! hahaha, så när vi hittat den kunde vi ju inte nöja oss med att käka den hemma hos Vivi, nej nej, vi drar med oss den feta kasslern till Linus! hahaha, VARFÖR?? Varför tar man med sig kassler på en påskaftonsfest??? HAHAHAHAHA Roligt minne!

Kvällen slutade lyckligt för mig, jag var full och glad och mitt begär av kött blev stillat, mindre lyckat blev det dock för Vivi som spydde hela vägen hem (typ 500 meter som för henne tog timmar att gå) Jag kunde tyvärr inte följa henne för min taxi väntade och mamma betalade så kunde inte låta den stå förlänge! haha, stackare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0