Sol, party och pizzahörnan.

Oj nu var det minsann längesen jag skrev, kan berätta kort om helgen då, vädret har ju varit kanon!!!! så jävla gött, men har inte vart på stranden en enda gång :( har jobbat på pizzahörnan 5-9 så... men men, det blir gött med pengar sen. :)

Vi var i fredags på Maidengrejen på Grand som sagt och när vi kom det var det fan sjukt, jag stog där i mina korta jeansshorts, vitt linne å en röd kofta till, Tobbe hade en ljusblå lee-shorta och där stod vi hand i hand och kramades... men runt om oss var det bara galna, svettiga, svartklädda hårdrockare med svart stripigt hår runt oss som skrek "FEAR OF THE DARK! FEAR OF THE DARK!!!" hahaha så jävla stört kändes det :S Vi drog rätt snabbt efter konsären kan jag säga, men grannen kan spela trummor iaf! ;)

I lördags förfestade vi ett gött gäng vi brofästet och sen förflyttade vi oss till en kulle med bord typ, minns inte riktigt.. men vi hade sjukt roligt men sen fick Tobbe lite för mycket av det roliga och det blev tåg-parken för honom ett tag tills vi drog hem. haha, älskling :)

Igår var jag bara hemma, jag och Tobbe spelade lite kubb och sen jobbade jag, efter jobbet var jag så jävla trött så vi gick och la oss rätt tidigt. Ni anar inte hur mycket folk det är på pizzerian nu alltså, GALET, men idag är det nog mindre, helgen är över, och beachvolleyn är över.. så .. gött, och idag ska Johanna prova jobba med mig! ^^ wohow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0