Vill ha lägenhet och jobb!

hej hej, jag överlevde natten, men det var nätt och jämnt, jag saknar Tobias <3<3 vill att han ska komma hem snart. :( Men idag ska jag sova hos honom iaf. och vi ska till stranden och bada nattbad! mysigt ^^ Men först ska jag jobba, just nu är han på jobbet, sen har han ett möte så vi hinner bara ses max en halvtimme innan jag börjar. Men men, vi har ju hela natten tillsammans sen ^^

Måste erkänna att det är lite mer, jag vet inte, spännande.. haha! att träffas nu när vi inte "bor ihop" :)

Men jag saknar iaf. att bo med honom så söker jobb och lägenhet som tusan just nu i Malmö, hoppas hoppas hoppas att det går, nu, snart!

Nu ska jag käka frukost, klockan är ju trots allt snart 2! Puss Puss


- jag vet inte vad jag ska säga, det finns inget jag kan säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blommiga H&M-tubklänningen ute till ett billigt pris:

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68819682



Bara några dagar kvar nu!

2008-07-31 @ 15:03:36
Postat av: n

inte ens förlåt?

2008-07-31 @ 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0