wow-pojkvän

Igår var en trevlig kväll på bratt, varför gick jag då hem? vet inte, gjorde jag det? jag försvann iaf med Tobbe nångång efter 1. Haha!

Min käraste ögonsten, min lilla fågelunge och blåbärsbuske, Tobias spelar wow, och alla som har en pojkvän som spelar wow, eller annat töntigt spel vet att det inte är så himla roligt... Men! min pojkvän måste nog ändå vara den bästa wow-pojkvännen i världen, han döper sina gubbar till Eve, Evelina, Lina, eller liknande, gör massa söta saker för mig och nu nyss så gick ett larm på spelet, och mitt på skärmen kommer en röd text upp "Pussa Evelina" så struntar han i spelet en stund och pussar på mig ^^

YES, jag HAR världens bästa wow-pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0