Börja Blogga


Jaha, nu har jag startat min andra eller tredje blogg tror jag det är.. Kommer antagligen inte ha kvar denna allt för länge heller.. Ja inte för att jag tror att jag är så himla intressant att läsa om, men jag ska ändå bara skriva lite här för mig själv, mycket lättare än en dagbok och ändå en sysselsättning.

Ja och tur är väl det eftersom jag inte har så speciellt mycket att sysselsätta mig med just nu.

Dagen, eller morgonen hitills har väl vart så att Tobbe ringde mig på morgonen vid 10 av  från jobbet och vill att jag ska logga in på hans tibia gubbe och spela lite.. "levla till lvl 50 iaf! snälla! och gör det nu på morgonen! jag vill se ett screen shot på när du lvlar så jag kan se vilken tid det var!" haha, fråga mig inte varför han bryr sig om vilken tid det är, han kommer ju ändå hem 16. haha, och hur svårt är det att fiffla om det i paint ändå? aww.. lilla Tobbe.

Jag gjorde iaf. som han sa, det var ändå dags för mig att gå upp, men kom inte in på ot-serven så jag loggade in på bilddagboken istället, och där var inte mycket nytt så nu sitter jag här vaken, sysslolös och uttråkad så jag startade denna bloggen, så kan jag komma in här och skriva lite då och då när jag inte har något att göra.

Det är verkligen JÄTTE tråkigt att ha sommarlov när vädret suger (Som det har gjort nu i typ 2 veckor -.-) och Tobbe jobbar, Ida jobbar, inget kul på TV... jag går bara och väntar på att klockan ska bli 16 så min älskling kommer hem igen.

Men nu ska jag sluta, för min mage börjar kurra efter frukost!

PUZZ och KRÄM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0