bad day.

Jaha, flytten blir inte förräns på onsdag, booooooriiiing, vill verkligen flytta hem nu! Orkar inte bo här mer, inte äns affärerna här är så jävla roliga, finns ju fan inget att handla, allting är ju slut! Alla snygga klänningar är slut, och alla "sådär" klänningar finns i stl 32 eller 42, no fun..

Men imorgon ska vi ge malmös affärer en sista chans innan vi åker hem, jag SKA hitta stövlar, jag SKA hitta en tjock go tröja, och jag SKA hitta en topp.. men men, vi får väl se hur det blir med det ändå..

Igår var jag hos doktorn, 300 spänn kostade det innan jag äns snackat med doktorn. Och när jag väl gör det så är han ju ändå dum i huvet. han sa att "du kanske inte har ont i njuren, du kanske har ont i en muskel" EH? Jag har haft njurbäcken inflamation 10 gånger förr, jag vet var jag har ont när jag har ont i njuren, och jag vet att jag inte har ont i muskeln också.

Han skrev ut nått recept för nått annat, men tänker inte betala en spänn till förr nått som han har att säga. idiot!

Jaja, nu ska jag sluta klaga. ska kolla lite på TV nu och sen ska vi laga mat! bye!

Kommentarer
Postat av: ida med koftan

veromoda har ASSKÖNA underbara koftor, jag köpte en grå turkos där igår som jag älskar :G:G

2008-11-30 @ 19:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0