Bitchin' kidneys

Idag var jag och Tobbe i stan och shoppade lite, vi la oss sent igår så vaknade rätt sent idag med, och jag har så jävla ont i ryggen och njurarna, ska till doktorn imorgon om jag orkar och kolla så jag inte har njurbäckeninflamation igen, men såhär ont har jag aldrig haft förr, och i båda njurarna med! Så jag var inte sådär jätte på G att shoppa idag, men vi drog iaf.

Jag började med att kolla efter lite festklänningar, men hittade inget som föll mig i smaken. Klänningen som jag visade igår, den röda från gina fanns bara i stl 32 och 38, och eftersom 32 är för liten och 38 väldigt för stor så blev det ingen, och den var slut i alla butiker med :(

Men men, jag deppade inte för mycket över det, (deppade över mina nj urar istället) och letade vidare, hittade ett par jeans på JC för 600 spänn som jag köpte och som jag älskar, så jävla sköna!!! Sen fick man en film på köpet med så de e ju alltid bra, och så skaffade jag ett medlemskort och då fick jag ett presentkort på 100 spänn, vilket klipp va? :D

Sen köpte jag en grå stickad väst på H&M som var jätte söt, men vet ju bara inte vad jag ska använda den till riktigt, men jag kommer väl på nått. Hittade också en jävligt go jacka som jag köpte inne på H&M och sen så köpte jag mascara på kicks.. Sen pallade jag inte mer, känns ju som om njurarna håller på att sprängas i magen på mig!!! Mår verkligen inte bra.

Men vi hittade två skjortor till Tobbe med, en på H&M och en på MQ, båda skit snygga, speciellt på honom.

Imon ska vi till stan igen, då ska jag kolla om jag hittar stövlar till mig, och minst en festklänning!! och så ska jag ha en tjock och varm tröja, vantar och halsduk, kanske en väska... och strumpor!! Men som vanligt så:

När man är pank hittar man allt, när man har pengar hittar man inget.


Om det hade vart ett ordspråk hade det vart det klokaste ordspråket ever! och mest irriterande. så får se vad det är som hamnar i påsarna påväg hem imorgon då (om mina njurar tillåter mig att ens gå utanför dörren) antagligen hittar jag väl ingen klänning som är den största anledningen till att jag vill shoppa typ!

Men vill ha nått grönt, har blitt sjukt sugen på den färgen, så mina ögon kommer spana efter grönt imorgon.


Japp, det var ett tråkigt inlägg kanske om man inte är intresserad av vart mina pengar tagit vägen idag, men sånt e livet, gå och gråt en skvätt om du är ledsen över det. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0