Fan vad det är jobbigt att vänta!

Jag skulle ju shoppa idag, för hela min lön, tänkte nästan tillomed vara "sjuk" från jobbet och bara shoppa utan någonting annat i tankarna och utan tider att passa, skulle köpa allt jag ville ha och knappt testa det först. Skulle käka sushi med Tobbe och bära på tio olika påsar fulla med kläder. Skulle springa in och ut i varenda affär och plocka upp kortet innan jag lämnade varenda en. Skulle vara lyckliga-spenderar-Evelina, men icke.


Denna klänningen har jag spanat in länge och det är en av de grejerna (om den finns kvar) som kommer hamna i en av mina påsar påväg hem. Men såg nu när jag kollade på den igen att det är en sån ISsa har köpt i svart, men men, de är ju ändå olika färger så ska nog gå bra ändå! - Annars får du säga till Issa, och om du inte är en av mina trogna läsare så får du skylla dig själv att du inte kunde varna mig, HAHA! :)

Nepp för som Alex berättade för mig precis innan vi slutade jobba igår typ så stod det på lönespecifikationen "utbetalningsdatum 081126" VA? 26??? VADÅ 26??? gick hem fort som fan och kollade och de stämmer, får inte pengarna idag, får dom imorgon! fyfan. en heeel dag till av väntan.

Och inte nog med det, imorgon hinner jag inte jag inte shoppa heller för då börjar jag 13:30 så det blir inte mkt tid över att shoppa där. Men det är iofs. också min sista dag på jobbet. På torsdag åker alla som inte ska sluta till Sthlm och ska på konferans och grejer så jag fick ut två semesterdagar och slutade för tidigt. Gött!

MEN på torsdag då alltså, DÅ ska jag göra allt dedär ovanstående, shoppa.. mmmh tooorsdaaaag, häääärliiga tooorsdaag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill me ha en sån :D ska se om de finns sån när jag ålker till halmstad..gilla den svarta me.. men jag tycker inte de spelar nån roll om ens kompis har samma plagg för man e ju inte precis dom ända i hela sveige som bär just dom plaggen..eller hur?=)

2008-11-26 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0